کد خبر: ۸۸۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 19 August 2020

استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر ادارات ملزم به آگاه کردن ذی‌نفعان و کسانی که توانایی استفاده از تسهیلات کرونا دولت را دارند، هستند.

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در جلسه تسهیلات کرونا با اشاره به اهمیت حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برنامه‌های خبر رسانه ملی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لزوم حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در برنامه‌های خبری شبکه استانی و خبرگزاری‌ها برای آگاه‌سازی و تشویق مردم و مشمولان در راستای استفاده از این تسهیلات حمایتی دولت در مقابل بیماری کرونا حس می‌شود.

وی افزود: دولت شرایط جبران بخشی از خسارات ناشی از بیماری کرونا را که بر زندگی مردم وارد شده است، محقق کرد و با اطلاع‌رسانی بیشتر قطعاً همچون استان‌های دیگر، استقبال بیشتری از این طرح خواهد شد.

استاندار خوزستان بر موضوع اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط دستگاه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: لازم است آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها نسبت به آگاه کردن ذی‌نفعان و کسانی که توانایی استفاده از تسهیلات کرونا دولت را دارند، اقدام کرده و نسبت به ارسال پرونده‌های آنها سرعت ببخشند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: دستگاه‌ها از سختگیری و ایجاد مانع برای دریافت این تسهیلات بپرهیزند و بانک‌ها، به خصوص بانک‌هایی که میزان پرداخت‌های آنها نسبت به دیگر بانک‌ها کم است، روند پرداخت را تسریع ببخشند تا شرایط جذب تسهیلات در استان افزایش مهیا شود.

شریعتی در پایان به تأثیر منفی بیماری کرونا بر معیشت مردم و روزمره بودن درآمد آنها اشاره کرد و گفت: برای مردم امکان اینکه چند روز بیکار باشند و زندگی خود را سپری کنند، غیرممکن است و این تسهیلات برای افرادی که معیشت آنها به واسطه شیوع بیماری کرونا آسیب دیده، مرحمی است و مسئولان نباید با سختگیری زیاد باعث مأیوس شدن مردم از دریافت تسهیلات کرونا شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار