آیین تودیع امین رفیعی و معارفه شهریار فتحی بعنوان فرماندار جدید شهرستان بناب برگزار شد
کد خبر: ۹۰۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 05 October 2020

به گزارش تابناک تبریز، باقری بنابی در این مراسم با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: دغدغه اصلی ما کار جهادی است و شاخصه های آن عقلانیت و تدبیر است و کار جهادی باید همراه با تلاش شبانه روزی باشد.

نماینده بناب اظهار داشت: علت اصلی مشکلات فعلی کشورمان نبود روحیه جهادی است چراکه عامل پیروزی در ۸ سال جنگ تحمیلی, روحیه جهادی و شهادت طلبی رزمندگان و شهدای ما بود وگرنه پیروز جنگ نبودیم و اظهار امیدواری کرد تا فرماندار جدید بناب کار جهادی را سرلوحه خود قرار دهد.

وی با گلایه از جناح بازی و باند بازی های سیاسی اظهار داشت: بنده اعتقادی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارم و اگر می خواهیم توسعه و پیشرفتی حاصل شود باید گرایش های سیاسی را کنار بگذاریم.

باقری بنابی با اشاره به ظرفیت های سیاسی و اجتماعی استان افزود: تا به امروز موفق نشدیم از ظرفیت های اجتماعی و سیاسی استان استفاده کنیم، اگر خواهان پیشرفت استان باشیم باید با تمام گرایش ها برای عمران و آبادی کار کنیم.

راستگو معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار داشت: فرماندار باید فضای جامعه را امیدوار به آینده نظام نگهدارد و بگونه ای عمل کند تا مردم احساس کنند صاحبان این حکومت و نظام هستند.

شهریار فتحی فرماندار جدید بناب نیز بعد از معارفه رسمی خود بعنوان فرماندار با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بناب گفت: بدور از هرگونه حاشیه برای توسعه شهرستان فکر کرده و امورات شهرستان را به جد پیگیری خواهم کرد.

فتحی افزود: با شناختی که از روحیه مردم بناب دارم قطعا با همکاری و تعامل مسئولان شهرستان بخصوص نماینده و امام جمعه محبوب بناب و در کنار مردم برای ارتقای این شهرستان تلاش خواهیم کرد.

 فتحی افزود: تلاش خواهیم کرد بناب را به جایگاه اصلی خود و در خور مردم برسانیم چراکه جایگاه فعلی شهرستان بناب در شان این مردم نیست.

بنابراین گزارش، ضمن  قدردانی از زحمات و تلاش های امین رفیعی، طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی شهریار فتحی بعنوان فرماندار بناب منصوب گردید و از سوابق اجرایی شهریار فتحی می‌توان به سرپرستی بخشداری خواجه، ریاست اداره دبیرخانه و اداره امور اداری استانداری و معاونت اداری و مالی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :