با بهبود نسبی صورت گرفت؛
تابناک: هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از هفته‌ها دوری از تمرینات این تیم به جمع سبزپوشان اصفهان اضافه شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 08 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، قاسم حدادی‌فر، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که به دلیل مصدومیت شدیدش در هفته‌های گذشته همراه با ذوب‌آهن تمرین نمی‌کرد، به تمرینات این تیم اضافه شد.

قاسم حدادی‌فر، هافبک ذوب‌آهن اصفهان که در دیدارهای نخست این تیم اصفهانی برای سبزپوشان به میدان رفت، در هفته سوم و دیدار مقابل استقلال تهران، به دلیل مصدومیت به یک باره از لیست تیم ذوب‌آهن کنار گذاشته شد.

این بازیکن در هفته چهارم و دیدار مقابل استقلال تهران نیز غایب بود تا شرایط او برای حضور در ادامه دیدارهای تیم اصفهانی نیز پیچیده شود.

پس از بررسی‌های صورت گرفته اما در نهایت مشخص شد که این بازیکن از ناحیه خار استخوانی عضله پای چپ خود آسیب دیده و نزدیک به یک ماه از میادین به دور بود.

حدادی‌فر از روز گذشته به تمرینات تیم اصفهانی اضافه شده و باید دید او چه زمانی می‌تواند برای سبزپوشان اصفهان بازی کند.

شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار داشت: حدادی‌فر روز گذشته به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شد تا زیر نظر پزشکان تیم، بهبودی خود را رقم زند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که حدادی‌فر را به شرایط بازی برسانیم و کادر فنی تیم در این زمینه اقدامات بسیاری صورت داده‌اند اما هنوز مشخص نیست او چه زمانی می‌تواند برای تیم به میدان برود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار