استاندار سیستان و بلوچستان:
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است؛ گفت: مرز میلک باید همزمان با بندر چابهار توسعه بیابد.
کد خبر: ۹۲۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 06 December 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمدعلی خاشی ناظر جدید گمرکات استان و مدیرکل گمرک زاهدان با احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

موهبتی در این دیدار با بیان اینکه بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور است و کوتاه‌ترین مسیر دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب‌های آزاد محسوب می شود؛ اظهار داشت: مرز میلک دروازه توسعه بندر چابهار است و لذا بایستی توسعه بندر چابهار و مرز میلک همزمان با هم صورت پذیرد.

وی افزود: با تلاش همه مجموعه ها بیش از ۹۸درصد از کالاهای وارد شده به بندر چابهار، کالاهای اساسی بوده است.

استاندار ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌های متولی انبارهای طریق القدس که در سال ۱۳۸۶ بر اثر توفان گونو از بین رفته بود دوباره بازسازی و مورد استفاده قرار می گیرند.

موهبتی با بیان اینکه گمرک بایستی به عنوان پلیس اقتصادی در مرزهای رسمی حضور داشته باشد و ایفای نقش کند؛ تصریح کرد: انسداد راه توسعه کشور نیست اما باید جلوی اقدامات غیرقانونی برخی افراد که اقتصاد کشور را به مخاطره می‌اندازند گرفته شود و به کسانی که در راستای توسعه اقتصادی کشور تلاش می کنند نیز کمک شود .

موهبتی همچنین بر نصب دستگاه ایکس ری جهت تسریع در تردد خودروهای ترانزیتی در مرزهای رسمی تاکید کرد.

در این جلسه همچنین راستی ناظر سابق گمرکات استان و مدیرکل گمرک زاهدان به بیان گزارش عملکرد دوران مدیریت خود در استان پرداخت و محمدعلی خاشی ناظر جدید گمرکات استان و مدیرکل گمرک زاهدان نیز برنامه‌های خود در استان را تشریح کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار