مشترکان محترم می توانند چنانچه از شرکتهایی که عهدهدار تأمین برق هستند در خصوص نحوه ارایه خدمات برقرسانی، نقض قوانين و مقررات، عدم انجام وظيفه و يا ضعف در ارایه خدمات، شكايتي داشته باشند می توانند موضوع را از طریق سامانه رسيدگي به شكايات شرکت توانیر ثبت نمايند تا وفق مقررات به آن رسيدگي و نتیجه اعلام شود.
به گزارش برق نیوز، در راستای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و به استناد ماده 25 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات و دریافت شکایات به طور حضوری، «سامانه جامع رسیدگی به شکایات» در شرکت توانیر راه اندازی شد.
در همین راستا و به منظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایات، چنانچه شهروندان در خصوص نحوه ارایه خدمات برق رسانی، نقض قوانین و مقررات، عدم انجام وظیفه و یا ضعف در ارایه خدمات از شرکت هایی که عهده دار خدمات تأمین برق هستند شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت توانیر به آدرس http://www.tavanir.org.ir/complaints شکایات و درخواست های خود را به صورت غیر حضوری ثبت و پیگیری نمایند.
مشترکان محترم می توانند چنانچه از شرکتهایی که عهدهدار تأمین برق هستند در خصوص نحوه ارایه خدمات برقرسانی، نقض قوانين و مقررات، عدم انجام وظيفه و يا ضعف در ارایه خدمات، شكايتي داشته و خواهان رسيدگي و احقاق حق در زمینههای مربوطه باشند می توانند موضوع را از طریق سامانه رسيدگي به شكايات شرکت توانیر ثبت نمايند تا وفق مقررات به آن رسيدگي و نتیجه اعلام شود.
گفتنی است مراحل و شرایط احصاء شکایات و درخواست های مشترکان در سامانه مذکور به صورت کامل شرح داده شده است./خبرفوری