رئیس اداره صمت شهرستان زابل:
رضا شهری زاد رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت گفت: بازرسان اداره صمت به همراه سایر اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا در یوم جاری از شرکت تعاونی مرزنشینان هامون که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به توزیع کالاهای اساسی بین اعضا خود می نمود و باعث ایجاد صف و نارضایتی مردم شده بازدید کردند وعلاوه بر پلمپ شرکت مذکور، پرونده تخلف متصدی مربوطه تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
کد خبر: ۹۲۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 07 December 2020

پلمپ شرکت تعاونی مرزنشینان ها‌مون/ عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دلیل تعطیلی تعاونی

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، رضا شهری زاد رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت گفت: بازرسان اداره صمت به همراه سایر اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا در یوم جاری از شرکت تعاونی مرزنشینان هامون که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به توزیع کالاهای اساسی بین اعضا خود می نمود و باعث ایجاد صف و نارضایتی مردم شده بازدید کردند وعلاوه بر پلمپ شرکت مذکور، پرونده تخلف متصدی مربوطه تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

شهری زاد ضمن توصیه متصدیان واحدهای صنفی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از برخورد جدی با واحد‌هایی که دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی را رعایت ننمایند خبر داد و اعلام نمود: کماکان مهم ترین توصیه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به شهروندان استفاده از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی می باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محرم بیگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
زورتون به این تعاونی بدبخت رسیده؟
در سفر اقای قالیباف به سیستان و بلوچستان چقدر پروتکل رعایت کردید؟ محافظ ها که میبستن یک جا رو و برای ورود صف ورود درست می کردند چقدر پروتکل رو رعایت کردند؟ آخه نکنید.در یه تعاونی چه اهمیتی داره این کار که چهارتا مرزنشین بیچاره رو پوست کنیدید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار