کد خبر: ۹۳۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 14 January 2021

تقریبا تمام ایرانیان نام بازیگر شهیر سینما، خانم لیلا حاتمی را شنیده‌اند. این چهره در عرصه‌ی بازیگری سال‌های موفقی را پشت‌سر گذاشته و باتوجه به سابقه‌ی علمی و تجربه‌ی قوی که در کارنامه وی وجود داشته این موفقیت بی‌دلیل نیست. برای پرداختن به عطرهایی که با برند لیلا حاتمی تولید شده نگاهی می‌اندازیم به بیوگرافی او. لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمده است. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به زندگی حرفه‌ای او:

به نقل از ویکی پدیای لیلا حاتمی او در ۱۲ سالگی در نقش کودکیِ کمال‌الملک، در فیلم کمال الملک اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد. کارگردان این فیلم پدرش، علی حاتمی بود. در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساختهٔ پدرش بود، ایفای نقش کرد. پس از آن در ۱۳۷۵ برای اولین بار در فیلمی که کارگردانش پدرش نبود (فیلم لیلا از داریوش مهرجویی) نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

فیلم موفق دیگر او آب و آتش بود که در آن نقش یک زن روسپی (مریم) را به خوبی اجرا کرد. بازی آتیلا پسیانی زوج و پسر عموی مریم از نکات درخشان دیگر فیلم بود. در تمرینات تئاتر «منهای دو» داوود رشیدی بسیار خوش درخشید اما به دلیل بیماری مجبور خارج شدن از تیم شد.

در سال ۱۳۸۹ به همراه اصغر فرهادی و چندی از بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین به جشنوارهٔ فیلم برلین دعوت شد ولی به هر دلیلی که برخی آن را بازی در فیلم بعدیش (پله آخر) می‌دانند در اختتامیه شرکت نکرد. در این مراسم، وی به همراه ساره بیات و سارینا فرهادی برندهٔ خرس نقره‌ای بهترین گروه بازیگران زن شد.

در بهار ۱۳۹۰ در مراسم فرش قرمز فیلم جرم ساختهٔ مسعود کیمیایی به همراه علی مصفا شرکت کرد. در تابستان همین سال به دنبال اکران جدایی نادر از سیمین به فرانسه و ایتالیا سفر کرد و در افتتاحیهٔ اکران فیلم همراه با اصغر فرهادی حضور داشت و سرانجام پس از نامزدی جدایی نادر از سیمین در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار در زمستان سال ۹۰ همراه اصغر فرهادی و پیمان معادی راهی مراسم اسکار در آمریکا شد.

لیلا حاتمی در بیشتر فیلم‌هایش نقش زنی از طبقات بالای اقتصادی یا فرهنگی جامعه، با روحیه خونسرد و شخصیت مستقل و محکم را بازی کرده‌است.

تولید عطر توسط لیلا حاتمی

عطر زنانه لیلا حاتمی

عطر زنانه لیلا حاتمی با نام تهران، عطری از برند فرانسوی لیلا حاتمی است که در سال 2019 میلادی به بازار عطر جهان معرفی گردید. عطری زنانه و اغواگر با رایحه ای شرقی و گلی.

لیلا حاتمی، از بازیگران موفق و سرشناس ایرانی است که دستاورد و موفقیت های فراوانی را در عرصه سینما و تاتر این کشور داشته است. او در سال 2019 میلادی تصمیم گرفت تا برند اختصاصی خود را با نام لیلا حاتمی تاسیس کند و در همین راستا با همکاری یک شرکت فرانسوی مشهور اقدام به تولید عطرهایی به نام تهران به صورت جفت زنانه و مردانه نمود.

رایحه گرم و شیرینی که از عطر زنانه لیلا حاتمی احساس می شود، بیشتر مناسب فصول خنک سال است. بلافاصله پس از اولین اسپری این عطر، روایح میوه ای هلو، گریپ فروت، ترنج و فلفل به مشام می رسد. دیری نمی انجامد که رایحه های اغواگر گل بنفشه و یاس رازقی که با شکلات در هم آمیخته شده است، در قلب این عطر خودنمایی می نمایند. در نهایت نیز رایحه آرامش بخش نعناع هندی به همراه شیرینی وانیل و کارامل از نت پایه این عطر بر جای می ماند. عطر زنانه تهران Teheran محصولی از شرکت لیلا حاتمی است و برای استفاده خانم ها مناسب است.

عطر مردانه لیلا حاتمی

عطر مردانه تهران لیلا حاتمی عطری از برند فرانسوی لیلا حاتمی است که در سال 2019 میلادی به بازار عطر جهان معرفی گردید. عطری با رایحه ای جنگلی با نت هایی از هل، سیب سبز و نعناع، یادآور مردی است بانشاط، مهربان و جسور. لیلا حاتمی، از بازیگران موفق و سرشناس ایرانی است که  دستاورد و موفقیت های فراوانی را در عرصه سینما و تاتر این کشور داشته است. او در سال 2019 میلادی تصمیم گرفت تا برند اختصاصی خود را با نام لیلا حاتمی تاسیس کند و در همین راستا با همکاری یک شرکت فرانسوی مشهور اقدام به تولید عطرهایی به نام تهران به صورت جفت زنانه و مردانه نمود.

رایحه تلخ و ملایمی که از عطر مردانه لیلا حاتمی احساس می شود، مناسب تمامی فصول سال است. با اولین اسپری این عطر، روایح نارنج، فلفل سیاه و هل به مشام می رسد. سپس رایحه های توت سیاه، سیب سبز و نعناع هندی، در نت میانی خودنمایی می کند. در نهایت روایح ماندگار خزه، وتیور و عنبر از نت پایه این عطر بر جای می ماند. ادو توالت Teheran محصولی از شرکت لیلا حاتمی است و برای استفاده آقایان مناسب است.

عطرهای ایرانی پابه‌پای برندهای خارجی

با نگاهی اولیه و بررسی عطرهای داخلی و خارجی بازار به این نتیجه می‌رسیم که محصولات داخلی در سال‌های اخیر جایگاه خوبی پیدا کرده‌اند و موفق شده‌اند که به کیفیت مناسبی دست یابند. با توجه به قیمت بالایی که محصولات خارجی دارند تامین نیازهای بازار با تولید ملی واجب به نظر می‌رسد. با بررسی سایت سفورا و قیمت‌های درج شده در این سایت می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت عطرهایی با برند معمولی نیز میلیونی شده و این اهمیت ورود و کار جدی‌تر وارد کنندگان داخلی را به اثبات می‌رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار