تابناک-مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در چهاردهمین مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات خاص بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان، در بخش خواهران برگزار شد، 2 نفر از استان هرمزگان در رشته های قرائت تحقیق و 10 جزء قرآن کریم به صورت مجازی به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۳۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 02 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، " کیامرث برخورداری" افزود: دو بانوی شرکت کننده به نام های " معصومه کریمی" و " " مهسا وجدانی خمیری" به ترتیب از "شرکت فولاد هرمزگان" و"شرکت خدماتی لنج باری علی" در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور داوران برجسته قرآنی کشور برگزار شد، اظهارداشت: مرحله استانی این دوره از مسابقات آبان ماه امسال با 130 شرکت کننده از سطح استان در رشته های مفاهیم، ترتیل، تحقیق، حفظ کل و 20 جزء و 10 جزء قرآن کریم برگزار شد که جمعا 9 نفر از استان به این دوره از مسابقات راه یافتند.

مسابقات قرآن کریم به منظور ارتقاء و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی جامعه کار و تلاش و خانواده های آنان نسبت به مفاهیم و محتوای نورانی قرآن کریم از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم هر ساله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ز259

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار