تابناک- با حضور استاندار بوشهر، فرمانده ناجا و اعضای شورای تامین فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی استان بوشهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، امنیت را کالای ارزشمند در جوامع دانست و اظهار داشت: امنیت زمینه توسعه و پیشرفت در همه ابعاد در جامعه فراهم می‌کند و این کالا فوق‌العاده در جامعه ارزشمند است.

استاندار بوشهر، توسعه و پیشرفت را مرهون برقراری امنیت پایدار دانست و بیان کرد: استان بوشهر با مشارکت همه جانبه نیروهای مسلح، اعضای شورای تامین به نیروی انتظامی از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است.

وی، خدمات و فعالیت نیروی انتظامی را مورد ستایش قرار داد و خاطر نشان کرد: پایگاه اجتماعی، نیروی انتظامی در بین مردم بسیار مهم و با اهمیت است.

گراوند با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اقتدار، رحمت، رافت و عزت از ویژگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است و این نیرو نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تامین امنیت جامعه دارد.

استاندار بوشهر برقراری امنیت پایدار در استان را نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و گفت: سهم استان بوشهر در تولید ناخالص داخلی بیش از 6.5 درصد است و جزء سه استان برتر در حوزه اقتصاد معرفی شده است.

وی، با بیان اینکه 71 درصد گاز کشور در استان بوشهر تولید می‌شود تصریح کرد: برای تولید گاز کشور در مناطق جنوبی استان بوشهر بیش از 60 هزار نفر نیروی کارگری، مهندسی، تکنسین، و متخصص فعالیت و 71 درصد گاز مورد نیاز کشور را تولید و تامین می‌کنند.

گراوند صادرات 93 درصد نفت خام کشور از استان بوشهر را از دیگر ویژگی این استان دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر این وجود تنها نیروگاه اتمی کشور در بوشهر و صنایع مختلف پتروشیمی از دیگر ظرفیت‌های این استان است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امنیت بوشهر بر روی امنیت ملی اثرگذار است خاطر نشان کرد: برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر به سبب همدلی اعضای شورای تامین، نیروهای مسلح و تلاش نیروی انتظامی است.

وی، اقتصاد استان بوشهر را دریا محور دانست و بیان کرد: اقتصاد استان بوشهر دریا محور است و 60 درصد اقتصاد این استان در بخش خدمات وابسته به دریا است.

گراوند توجه به ته‌لنجی و کالای همراه ملوان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این راستا آیین‌نامه آن تدوین و با اصلاحاتی به سران سه قوه ارائه شده که با تصویب آن مشکل ملوانان شناورها سفاری سنتی استان بوشهر برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر، خدمات سردار واعظی در پست فرمانده انتظامی استان بوشهر را درخور تحسین دانست و تصریح کرد: تعامل، تدین، حضور در صحنه و سعه صدر از ویژگی سردار واعظی است و برای سرهنگ حیدر سوسنی فرمانده جدید استان بوشهر آرزوی موفقیت می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار