تابناک- صادق زیبا کلام گفت: با مشاهده افرادی که برای شرکت در رقابت انتخابات ریاست جمهور ۱۴۰۰ تایید شدند، انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سوری و فرمایشی شده است.
کد خبر: ۹۶۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 26 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، صادق زیبا کلام در کلاب هاوس فعالین سیاسی استان بوشهر، اظهارداشت: برخلاف افراد مختلف شنیدن نام افرادی که رد صلاحیت شدند من را شگفت زده نکرد.

وی افزود: من معتقد هستم که نظام مدت ها است که بین دو گزینه تصمیم گرفته، گزینه اول این است که ما یک انتخابات واقعی داشته باشیم، رقابتی بوده و جریان های سیاسی مختلف بتوانند در آن شرکت کنند.

این چهره سیاسی بیان کرد: با دو قطبی شدن انتخابات که همان حضور افراد اصولگرا که وابسته به حاکمیت و جریانات غیر اصول گرا است مشارکت بالای ۵۰ درصد می شد.

وی تصریح کرد: گزینه دوم این است که به گونه دوقطبی انتخابات برگزار نمی‌شود ما انتخابات فقط درون خود حاکمیت انجام می‌دهیم، از حالت رقابتی بودن خارج می‌شود، در این نوع شمار رای دهندگان کاهش میابد اما حاکمیت یک دست می‌شود.

زیبا کلام با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم که با مشارکت کم برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این انتخابات نیز چند روز در خصوص مشارکت پایین صحبت می‌شود اما فراموش شده و به نتیجه دلخواه نیز رسیده اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار