بابک دین پرست معاون وزیر کشور و جانشین فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شامگاه جمعه به صورت سرزده از پایانه مسافری زاهدان بازدید و روند غربالگری و تست بیماری کرونا از مسافران را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۹۷۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 11 July 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شامگاه جمعه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و روند فعالیت دستگاه های مسئول در مدیریت و کنترل اوج بیماری کرونا در جنوب شرق کشور و اقدامات دستگاه های مختلف استان سیستان و بلوچستان در اجرای مصوبات ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را ارزیابی می کند.

دین پرست به صورت سرزده از پایانه مسافری زاهدان بازدید کرد، در این پایانه مسافری قبل از صدور بلیط برای مسافران، آخرین مراجعه به مراکز بهداشتی ‌‌و درمانی و نتیجه آخرین تست‌ مسافرین با استفاده از استعلام کد ملی افراد بررسی می‌شود و چنانچه فردی دارای تست کرونای مثبت باشد از صدور بلیط برای وی خودداری می‌شود.

همچنین در این پایانه به همت گروه‌های جهادی، غربالگری و تست کرونا از مسافرین انجام می‌شود.

گفتنی است معاون وزیر کشور پس از ورود به زاهدان مرکز استان سیستان ‌وبلوچستان به همراه احمدعلی موهبتی استاندار و جمعی از مدیران استان از محل راه‌اندازی بیمارستان تخصصی ٦٤تختخوابی تنفسی ناجا واقع در مجتمع آموزشی فرهنگی سلامت زاهدان بازدید کرد.

این بیمارستان با همکاری نیروی انتظامی، وزارت کشور و‌دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای درمان بیماران کرونایی برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار