سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه، تعداد انجمن‌های علمی - دانشجویی فعال در این دانشگاه را ۴۷ انجمن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 12 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران طهماسب علیپوریانی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه، تعداد انجمن‌های علمی - دانشجویی فعال در این دانشگاه را ۴۷ انجمن اعلام کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، انجمن‌های غیرفعال را با موافقت مدیران گروه‌های مربوطه، فعال کنیم.

او گفت: انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه رازی نیمه اول تیر ماه جاری با استقبال دانشجویان در دانشکده‌های فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی و تربیتی، علوم پایه، علوم ورزشی و تربیت بدنی، دانشکده و پردیس کشاورزی و با همکاری شورای اجرایی انتخابات معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری روسا و معاونین دانشکده‌ها، اساتید مشاور انجمن‌های علمی، فعالان انجمن‌های علمی و دبیران اسبق انجمن‌های علمی برگزار شد.

او افزود: پنج نفر از هر رشته دانشگاهی به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل موفق به کسب حداکثر آرای ماخوذه شدند.

علیپوریانی، ترویج علم، ارتباط دانشجویان با روش‌های نوین آموزشی و پژوهشی، ارائه آخرین دستاور‌های علمی، برگزاری همایش‌های داخلی، منطقه‌ای، ملّی و بین‌المللی، همکاری با استادان و دانشجویان گروه برای انجام طرح‌های پژوهشی، برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی و سایر کارگاه‌های تخصصی را از مهم‌ترین وظایف انجمن‌های علمی دانشجویی برشمرد.

او با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی مشارکت در انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ افزود: به جهت کمی تعداد انجمن‌های علمی دانشجویی تشکیل شده در هر ۲ دوره به طور مساوی ۴۷ انجمن علمی دانشجویی می‌باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار