مجموعه تلویزیونی «گریز» به کارگردانی داود احمدی و تهیه‌کنندگی هادی سمیعی با محوریت وقایع عاشورا در ایام محرم و صفر به روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
کد خبر: ۹۸۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 08 August 2021

به گزارش تابناک قم، هادی سمیعی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایان فیلم‌برداری دو اپیزود ابتدایی مجموعه تلویزیونی «گریز» گفت: مجموعه گریز خرده روایت‌هایی امروزی با محوریت عاشورا است.

وی با بیان اینکه دو قسمت ابتدایی این مجموعه با عناوین "سید رحیم" و "حسرت" جلوی دوربین رفته است اظهار کرد: نویسندگی و کارگردانی این دو قسمت بر عهده داود احمدی است و جهانگیر الماسی، جعفر دهقان و سعیده عرب از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تهیه‌کننده گریز با اشاره به اینکه این مجموعه در 10 اپیزود تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است گریز در ایام محرم و صفر از رسانه ملی پخش شود.

«گریز» میهمان خانه های مردم در ایام محرم

«گریز» میهمان خانه های مردم در ایام محرم

سایر عوامل مجموعه تلویزیونی گریز عبارتند از گروه کارگردانی: پیمان امیری و حسن آزادگان، پشت‌صحنه: محمد سمیعی، عکاس: امیر حسامی نژاد و مهدیه وحید مقدم، مدیر تولید: فاطمه پاینده، دستیاران: مهدی پیرصالحی، محمد باقری و محمدحسین قاسمی، گریم: محمدعلی نعمت و زهرا توکلی، مدیر فیلم‌برداری: جلال رحیمی، دستیاران: محمد محمدی، مهدی بیک محمدی و اکبر زندیه، صدابردار: احسان ریاحی فر، طراح صحنه: علی احمدی، دستیاران: امیرحسین پاینده و محمد احمدی، لباس: فاطمه حسینی فر و سمانه باقری و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری جلوه زلال هنر.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار