رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران گفت: این مرکز آمورش عالی در هفت رشته کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌کند.
کد خبر: ۹۸۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 10 August 2021

 

 مجید علیزاده روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: رشته های مورد پذیرش ترم پاییز سال تحصبی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ این پردیس شامل مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی معماری، طراحی صنعتی، حسابداری، مدیریت مالی، حقوق و علوم ورزشی است.

وی اضافه کرد: دفترچه‌ی راهنمای ثبت نام و کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش در رشته‌های تحصیلی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی از ۱۴ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و وب‌گاه این پردیس به نشانی kish.ut.ac.ir قرار گرفته است.

وی افزود: پذیرش داوطلبان تحصیل در این رشته ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شامل معدل کتبی و یا معدل کل دیپلم طبق توضیحات دفترچه راهنما خواهد بود.

در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته های فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم پایه، هنر و علوم انسانی در پردیس کیش مشغول تحصیل هستند که با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه تهران تا کنون حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از این پردیس دانش آموخته شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار