رئیس هیئت کشتی آمل از قهرمانی ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالا مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 22 September 2015
به گزارش تابناک مازندران قدرت‌الله نهاوندیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در آمل بیان کرد: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران به‌مدت دو روز در شهرستان گلوگاه فریدونکنار برگزار شد که در آن 92 کشتی‌گیر حضور داشتند.
وی افزود: رقابت‌ها در هشت دوره با برگزاری 107 کشتی برگزار شد که در پایان فرنگی‌کاران آملی با کسب 71 امتیاز و سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز قهرمان مسابقات شد.
نهاوندیان با اعلام اینکه بابل با 53 و نوشهر با 50 امتیاز رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند، گفت: تیم‌های ساری، قائم‌شهر و گتاب نیز به‌ترتیب در مکان چهارم تا ششم جای گرفتند.
وی با اشاره به اینکه حسن حسین‌زاده و بختیار تقوی‌نیا مربیان تیم کشتی فرنگی بزرگسالان آمل در این مسابقات بودند، ادامه داد: سرپرستی تیم اعزامی از آمل را سهیل رحیمی برعهده داشت.
رئیس هیئت کشتی آمل با اعلام اینکه تاکنون آمل در چهار رده سنی مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی مازندران قهرمانی را از آن خود می‌کند، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات سجاد فرج‌پور در وزن 80 کیلوگرم، محمدرضا اکبری در وزن 130 کیلوگرم و جلال طاهری در وزن 75 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه بابک شیرزاد در وزن 59 کیلوگرم و فریبرز تقوی‌نیا در وزن 80 کیلوگرم گردن‌آویز نقره را از آن خود کردند، گفت: نادر حسن‌زاده در وزن 66 کیلوگرم، رسول حسین‌زاده در وزن 75 کیلوگرم و فاضل غفاری در وزن 85 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
نهاوندیان با اشاره به قهرمانی آمل در مسابقات کشتی فرنگی جوانان مازندران، افزود: در این مسابقات نیز آمل با کسب یک مدال طلا، دو نقره و چهار برنز پس از کسب 66 امتیاز در بخش تیمی به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند و شهرهای بابل با 55 امتیاز و نوشهر با 46 امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به اعزام کشتی‌گیران در اوزان هشت‌گانه و تیم کامل، گفت: این رویداد با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهیدحاج حسین بصیر در سالن ورزشی شهدای فریدونکنار دنبال شد که در مجموع 96 ورزشکار به روی تشک رفتند.
نهاوندیان با اشاره به اینکه کشتی یکی از ورزش‌های پهلوانی و قهرمانی است که از گذشته تاکنون در این شهرستان علاقه‌مندان زیادی داشت، خاطرنشان کرد: قهرمانان زیادی در رده‌های مختلف مسابقات جهانی، المپیک، آسیایی و بین‌المللی از آمل به مدال‌های رنگارنگ رسیدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار