نیروهای گشت کلانتری نجفی مشهد با فیلم برداری از لحظه دستبرد سارقان به یک فروشگاه تلفن همراه در مشهد ، دزدان سابقه دار را به دام انداختند. به گزارش رکنا، گروهی از نیروهای گشت با دستور سرگرد مهدی کسروی (رئیس کلانتری نجفی مشهد) وارد خیابان های حوزه استحفاظی شدند تا طرح پیشگیری از وقوع جرم را اجرا کنند اما در حالی که عقربه های ساعت 3:40 بامداد را نشان می داد ناگهان ماموران انتظامی، خودروی پژو پارس را در بولوار پیروزی مشاهده کردند که با شیشه های پایین و به صورت روشن در حاشیه خیابان قرار داشت. آن ها به این ماجرا مشکوک شده بودند، بلافاصله چراغ گردان خودرو را خاموش کردند و به بررسی غیرمحسوس اطراف پرداختند.
کد خبر: ۹۹۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 25 September 2021

در همین حال دو سارق جوان را دیدند که در حال جمع آوری گوشی های درون ویترین یک فروشگاه تلفن همراه هستند. نیروهای انتظامی بلافاصله تصویربرداری از صحنه جرم را در دستور کار قرار دادند و از سارقان مذکور فیلم برداری کردند اما دزدان سابقه دار با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند که در یک عملیات هماهنگ با بهره گیری از فنون دفاع شخصی توسط نیروهای ورزیده کلانتری به دام افتادند.

با انتقال دو متهم به کلانتری مشخص شد که خودروی پژو پارس نیز از حوزه استحفاظی کلانتری سپاد مشهد سرقت شده است . بررسی های بیشتر برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این سارقان سابقه دار در حالی ادامه یافت که لوازم و ابزار گوناگون سرقت به همراه تعداد زیادی کلید و شاه کلید از درون خودرو کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار