مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یک روزکاری عادی برای محیط بان، سراسر از زندگی بخشیدن به طبیعت و مملو از گرفتاریهای یک شغل است.
کد خبر: ۹۹۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ 24 September 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، وحیدپورمردان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل طی گشت و کنترل در مناطق دُراجی چند تَن متخلف را شناسایی و پس از تعقیب و گریزی چند ساعته موفق به دستگیری آنها می شود.

وی ادامه داد: از شکارچیان غیر مجاز دستگیر شده تعداد دو قبضه سلاح شکاری و مقادیر قابل توجهی قشنگ کشف می شود.

پورمردان تصریح کرد: از شکارچیان دستگیر شده علاوه بر ادوات شکار، یک قطعه پرنده دراج نیز کشف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اشاره کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل در زمان برگشت از مناطق به سمت پاسگاه محیط بانی، در حاشیه پناهگاه حیات وحش هامون یک دستگاه کامیون کشنده از نوع خاور که در حال تخریب و برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر تالاب بود را شناسایی و توقیف می کند.

وی گفت: در ادامه گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل در پناهگاه حیات وحش هامون و مناطق دُراجی در ساعت ۱ بامداد موفق به شناسایی و دستگیری چند تَن متخلف که درحال برداشت غیرمجاز نی در تالاب بودند می شود؛ و پس از چند ساعت گشت شبانه در ساعات اولیه بامداد موفق به دستگیری دو تیم شکارچی به همراه سه قبضه سلاح شکاری و تعدادی قشنگ و ادوات شکار و دو قطعه پرنده از نوع دراج شدند و پس از یک شبانه روز گشت و کنترل و تعقیب وگریز متخلفین دستگیر شده به همراه مستندات به مقام قضایی شهرستان جهت پیگیری موضع تحویل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار