معاون بازرگانی مکُران تِل گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان شیلات ایران منعقد شد ، شرکت مکُران‌تِل به خانواده صیادان سواحل مکران پیوست و از این پس صیادان این خطه ضمن بهره‌مندی از مزایای مختلف ماکا کارت، از امکان آنتن‌دهی تلفن‌ همراه در نقاط مختلف برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۹۹۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ 24 September 2021

به گزارش تابناک سستان و بلوچستان، علی قندهاری با بیان اینکه راه‌اندازی مکران‌تل نخستین گام پیشرفت زیرساخت‌های مخابراتی چابهار است اظهار داشت: در همین راستا، طرح توزیع سیمکارت‌های صیادی مکُران‌تِل از بندر صیادی بریس آغاز شد.

وی تصریح کرد: سیمکارت‌های مکران تل بین صیادان و خانواده‌های آن‌ها توزیع می‌شود تا بتوانند در نقاط مختلف دریا و خشکی ارتباط تلفنی مناسب داشته باشند.

معاون بازرگانی شرکت مکُران تِل افزود: صیادان و خانواده‌های آن‌ها ضمن بهره‌مندی از مزایای ماکا کارت، گفت و گوی تلفنی درون شبکه رایگان خواهند داشت.

قندهاری بیان کرد: همچنین خرید اعتباری ماچله‌های صیادی (آذوقه‌ صیادان) و ارائه تخفیف‌های فروشگاهی و کیف پول الکترونیک از جمله خدماتی است که مکران تل برای صیادان و مشتریان خود بر اساس این تفاهم در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ایجاد بورس خرید و فروش محصولات صید شده، ساخت سالن بار تخصصی شیلات، تسهیلات حمل و نقل جاده‌ای و کالاهای سردخانه‌ای از دیگر خدمات مکران تل به صیادان سواحل مکران خواهد بود.

قندهاری تاکید کرد: با مکران تِل می‌توانیم در بحث تقویت زیرساخت‌های ارتباطی این خطه به خوبی نقش‌آفرینی کنیم.

فعالیت سامانه مکران‌تل، اپلیکیشن ماکا و کارت شهروندی در چابهار از خردادماه سال‌جاری به صورت رسمی آغاز شد.

لازم به ذکر است پوشش اینترنت و تلفن همراه در بسیاری از مناطق حوزه سواحل مکران از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و مکران تل برای رفع این مشکل، سامانه خود را در چابهار فعال کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار