مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه بازدید از پروژه های زیرساختی ایرانشهر، از پروژه پست برق ۲۳۰ به۶۳ به ۲۰ کیلو ولت ایرانشهر بازدید کرد و به نقش صنعت برق به عنوان زیرساخت اصلی در توسعه مناطق، بر سرمایه‌گذاری بیش تر در تولید برق در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 02 October 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، مدرس خیابانی با توجه به حوزه عمل پست ۲۳۰ به ۶۳ سردرگان ایرانشهر گفت این طرح در بهینه سازی بهره برداری بهش های کشاورزی، کاهش افت فشار برق روستاها، تامین برق صنعتی مورد نیاز حومه شهر مفید و موثر خواهد بود.

استاندار با توجه به پیشرفت کمتر از انتظار پروژه، بر ضرورت شتاب بخشی و اتمام پروژه طبق زمان بندی تاکید کرد.

پرنده مطلق، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان ضمن قدردانی از بازدید استاندار، پروژه را که با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان در دست اجراست در رفع کاستی های انرژی برق خانگی و صنعتی مورد نیاز منطقه راهگشا توصیف کرد.
 مدیر عامل برق منطقه‌ای استان با اشاره به آزمایشات خاک محل اجرای پروژه، ضرورت خاک برداری بیش تر برای اجرای فونداسیون و استحکام پروژه را عامل کند شدن سرعت اجرای پروژه اعلام کرد. پرنده مطلق گفت به رغم این، پروژه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مدیر عامل برق منطقه ای با توجه به وجود برخی مشکلات اجتماعی در مسیر خط انتقال برق از این پست، خواستار حل تعارضات اجتماعی و فراهم شدن بستر اجرا و ابلاغ به پیمانکار شد.

مقرر شد فرمانداری شهرستان با همکاری مرجع قضایی در خصوص مشکلات اجتماعی مسیر خط انتقال برق اقدام نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار