تابناک-عضو شورای شهر لیردف جاسک گفت: فرسودگی شبکه آبرسانی شهر لیردف با همکاری سپاه امام سجاد (ع) اصلاح و مشکل آب شهر بزودی رفع می‎شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 05 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ، عبدالرحمان میری عضو شورای شهر لیردف شهرستان جاسک صبح امروز  در خصوص اصلاح فرسودگی شبکه آبرسانی در شهر لیردف جاسک اظهار کرد: با همکاری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مشکل آب این شهر مرتفع می شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود آبرسانی در شهر لیردف، افزود: شهر لیردف با فرسودگی شبکه‌های آبرسانی مواجه است و با وجود پیگیری و مکاتبات لازم انجام شده، اما تاکنون این مشکلات به سرانجام نرسیده است.

عبدالرحمن میری گفت: در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان و عنوان کردن مشکلات فرسودگی شبکه آبرسانی این شهر، قول مساعدت و همکاری لازم از سوی سپاه استان برای تامین هزینه ۶ کیلومتر لوله و اصلاح شبکه آبرسانی شهر لیردف داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر لیردف شهرستان جاسک در پایان با تاکید بر توجه و تعامل مسئولان با شورای شهر لیردف در راستای تحقق پیگیری مسائل و مشکلات این شهر عنوان کرد: مسئولان با اعضای جوان شورای اسلامی شهر لیردف همکاری لازم برای پیگیری و حل مشکلات این شهر را داشته باشند تا مشکلات در شهر لیردف انباشته نشود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار