دیدار شهردار، رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای با خانواده شهید حسن عشوری شهید مدافع امنیت کشور
کد خبر: ۱۱۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 13 June 2023

به گزارش تابناک گیلان در آستانه ششمین سالگرد شهادت حسن عشوری نخستین شهید مدافع امنیت کشور روز دوشنبه شهردار کلاچای به همراه رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای با خانواده وی دیدار و گفت‌ و گو کردند.

مهدی رشاد شهردار کلاچای در این دیدار با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران هر چه دارد به برکت خون پاک و مطهر شهداست گفت:
امروز وظیفه همه ما حفظ و صیانت از راه و آرمان شهداست.

کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای خانواده های معظم شهدا را چشم و چراغ این مملکت دانست که فرزندان خود را تربیت اسلامی کردند و دین خود را نسبت به اسلام و استقلال کشور ادا کردند.
وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد به پاس جانفشانی ها و مجاهدت این شهید سرافراز که نام و یاد او همواره جاوید و پایدار باقی خواهد ماند، پل تقاطع غیر همسطح کلاچای به نام این شهید مزین و نامگذاری خواهد شد.

بابک قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این دیدار گفت: امیدواریم همه ما پیروان و رهروان صدیق راه شهدا و امام شهدا باشیم.

پدر گرامی شهید سرافراز حسن عشوری هم با ابراز خرسندی از دیدار با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای گفت: دیدار مسئولان با خانواده شهدا بیانگر عشق و ارادت به شهدا و تعهد به ادامه راه آنان است.

شهید مدافع امنیت حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان عج ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ در درگیری با گروهگ تکفیری در شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

مراسم ششمین سالگرد این شهید والامقام ۲۵ خرداد ماه جاری در مسجد ملا امیرا رودسر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار