تابناک هرمزگان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از جان باختن 2 نفر در حادثه تصادف تانکر حامل سوخت در تونل تنگ زاغ حاجی آباد خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 23 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت‌: صبح امروز یک دستگاه تانکر سوخت در محور بندرعباس به حاجی‌آباد در حال تردد بوده که با یک دستگاه کامیون برخورد می‌کند، این حادثه منجر به آتش سوزی شده است.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های امدادی آتش نشانی و واحدهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند تا علاوه بر اطفا حریق رخ داده، به مصدومان حادثه خدمات رسانی کنند، تاکنون 3 دستگاه خودرو کاملا سوخته از درون تونل خارج شده و تلاش برای خروج 2 خودرو دیگر در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در این حادثه تاکنون متاسفانه 2 نفر جان باخته و 2 نفر نیز مصدوم شده‌اند یکی از مصدومان با درصد سوختگی بالا به بندرعباس اعزام شده است، علت جان باختن این افراد استنشاق دود و گاز گرفتگی در تونل اعلام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با تیم‌های آتش نشانی مستقر در محل آتش سوزی اطفا شده، اما شدت آتش به میزانی بوده که خسارت زیادی به تونل و تاسیسات آن وارد شده و در حال حاضر نیز تردد از مسیر جایگزین و تونل قدیم در حال انجام است اما ترافیک در محور وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ذیربط استانی و شهرستانی در محل حادثه حضور دارند گفت: تلاش می‌شود تا ساعات آینده این محور پس از پاکسازی و ایمن سازی زیر بار ترافیک قرار گیرد.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: تونل تنگه زاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار