تابناک هرمزگان- عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مسئولین استان هرمزگان! با توجه به مشکلات معیشتی مردم، به دادشان برسید!مردم شریف و نجیب مسئولیت خود را می دانند و همیشه به مسئولیت خود در قبال نظام و انقلاب عمل کرده اند، اکنون زمان انجام وظیفه مسئولین است. چرا که مردم با حضور خود در تمامی صحنه ها نشان داده اند که پای این نظام و انقلاب ایستاده اند. نمونه آن مشارکت پر شور و حضور پر شکوهشان در انتخابات بود.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 12 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// عیسی عباسی در نطق پیش از دستور یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نیایش‌های عارفانه و بندگی های خالصانه، اظهار کرد: شهادت شهید والامقام شهید القدس مدافع حرم «شهید رضا زارعی» را خدمت مردم نجیب هرمزگان و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: از مردم همیشه در صحنه استانم به جهت مشارکت پر شورشان در انتخابات 11اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کمال تقدیر و تشکر را دارم.

عباسی ضمن تبریک به منتخبین مردم هرمزگان نیز در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: مسئولین استان هرمزگان! با توجه به مشکلات معیشتی مردم، به دادشان برسید!مردم شریف و نجیب مسئولیت خود را می دانند و همیشه به مسئولیت خود در قبال نظام و انقلاب عمل کرده اند، اکنون زمان انجام وظیفه مسئولین است.
چرا که مردم با حضور خود در تمامی صحنه ها نشان داده اند که پای این نظام و انقلاب ایستاده اند. نمونه آن مشارکت پر شور و حضور پر شکوهشان در انتخابات بود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: بارها و بارها از همین صحن و از تریبون های مختلف سخن گفته و از مشکلات مردم گفته ایم ،مسئولین عزیز به داد مردم برسید.

وی اضافه کرد: صف های طولانی بنزین مردم را کلافه کرده،آیا حق مردم شریف ،نجیب و همیشه در صحنه هرمزگان همین است؟

عباسی با بیان اینکه استان هرمزگان ،دارای جوانان تحصیلکرده و توانمندی است که در تمامی عرصه ها حرف برای گفتن دارند،افزود: جناب آقای آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور ؛ از تلاش ها و زحمات شما تقدیر و تشکر می کنم اما چرا باید چند روز پس از سفر شما به هرمزگان ،بدون هیچ دلیل موجهی، مدیران توانمند بومی کنار گذاشته شوند؟ چرا نباید در هرمزگان از ظرفیت و توانمندی نیروهای بومی خودش برای پیشرفت و آبادانی استان بیش از این بهره گرفت؟

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران شهرداری به سبب کارهایی که در حوزه های مختلف انجام داده اند که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته،بیان کرد: از این بزرگواران انتظار است برای رفاه و آسایش بیشتر شهروندان ، کارهای عمرانی بیشتری صورت گیرد.
چندین پروژه عمرانی داریم که باید در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد و پروژه های جدیدتری برای رفاه حال مردم شریف انجام گیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان سال و ماه مبارک رمضان و مشکلات معیشتی، شهرداری در پرداخت حق و حقوق و بیمه پرسنل و کارکنان و کارگران زحمتکش خود تسریع کند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار