کد خبر: ۱۱۶۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ 15 April 2024

اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارداسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارداسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارداسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارداسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارداسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد

فرماندار آستانه اشرفیه، یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را اسکله صیادی کیاشهر دانست و متذکر شد: می‌توان از این اسکله استفاده چندمنظوره کرد.
خسرو آرنگ در حاشیه بازدید از اسکله کیاشهر در گفت‌وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه از زیرساخت‌های خوب گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: در شهر آستانه اشرفیه شاهد رونق گردشگری مذهبی هستیم و در بخش کیاشهر از ظرفیت گردشگری تفریحی برخورداریم.

وی با اشاره به وجود پهنه تالابی و نوار ساحلی در شهرستان آستانه اشرفیه و جذابیت آن برای گردشگران، عنوان کرد: به دنبال ایجاد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری هستیم تا سرمایه‌گذاران بیایند و یکی از عرصه‌های شهرستان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
فرماندار آستانه اشرفیه یکی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را اسکله صیادی کیاشهر دانست و متذکر شد: می‌توان از این اسکله استفاده چندمنظوره کرد؛ یعنی علاوه بر صید و صیادی، از ظرفیت‌های گردشگری تفریحی آن بهره برد.

آرنگ پارک ملی بوجاق را یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری طبیعی در منطقه کیاشهر دانست و عنوان کرد: این منطقه از گونه‌های بی‌نظیر گیاهی و جانوری برخوردار بوده و می‌تواند اقتصاد خانوارها در حوزه کیاشهر را به اقتصادی پویا و زنده تبدیل کند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب اقتصادی منطقه کیاشهر هم برای استان و هم کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، امیدواریم شاهد افزایش سرمایه‌گذاری باشیم.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد در سرمایه‌گذاری تجلی پیدا می کند، ادامه داد: دولت سیزدهم نسبت به استفاده از مشارکت عمومی مردم در عرصه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اهتمام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار