تابناک کهگیلویه و بویراحمد بررسی کرد
نکته مهم، امکان جذب مجدد این اعتبار است به شرط هماهنگی ، جدیت و اقدام اورژانسی در پیگیری مسئولین ارشد استانی است.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 28 April 2024

روزنه امید برای جذب مجدد ده میلیارد برگشتی ورزش

در خبر‌ها آمده بود که به دلیل عدم اقدام به موقع برای جذب ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات اختصاص یافته به استان، این اعتبار برگشت خورده است.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، موضوع را از منابع مختلف پیگیری کرده است که نشان می‌دهد در صورت اقدام به موقع و اورژانسی مسئولین ارشد استان خصوصا استاندار، می‌توان طرف امروز و فردا نسبت به جذب این اعتبار اقدام کرد.
همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد ماجرای برگشت خوردن این ۱۰ میلیارد اعتبار بخشی به دلیل مواجهه شدن زمان ابلاغ به تعطیلات عید فطر و بخشی هم مربوط به اختلال در سامانه‌های کشوری است.
بنابر اطلاعات رسیده به تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ ۲۰ میلیارد در تاریخ ۲۱ فروردین سال جاری تحت عنوان اعتبارات هزینه‌ای در حوزه اجرایی بوده که به دلیل عدم جذب در تاریخ مقرر، برگشت خورده است.

نکته مهم، اما امکان جذب مجدد این اعتبار است به شرط هماهنگی و جدیت در پیگیری مسئولین ارشد استانی است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخی اقدامات اولیه برای گرفتن فرصت مجدد انجام و تایید هم شده، اما به دلیل مکتوب نبودن اقدامات در حال حاضر امکان جذب وجود ندارد این در حالی است که گفته می‌شود فرصت داده شده برای جذب حداکثر تا فردا برقرار است؛ بنابراین بسیار مهم و ضروری است که هماهنگی‌های لازم برای استفاده از ظرفیت مجدد جذب به نحو مطلوب انجام شود؛ و نکته پایانی اینکه همانگونه که گفته شد این اعتبارات برای هزینه‌های جاری است و به صورت نقد در حساب حوزه‌های مختلف ورزش جذب می‌شود بنابراین از دست رفتن این اعتبارات ظلمی آشکار به ورزش استان است. انتظار این است هر مسئول استانی در هر جایگاهی که توانایی دارد در جهت جذب این اعتبارات کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار