تابناک: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه اتاق بازرگانی، اتاق فکر دولت، مجلس و قوه قضایی خواهد بود، گفت: اتاق بازرگانی متعلق به تمام مردم است.
کد خبر: ۳۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 14 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی امروز (چهارشنبه) در گردهمایی فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به انتخابات دوره هشتم اتاق بازرگانی، اظهار کرد: حدود 105 نفر در این دوره حضور پیدا کردند که 15 نفر انتخاب شدند و در اواخر فروردین ماه هیات رییسه اتاق انتخاب شد.

وی افزود: سال‌ها پیش مکان اتاق اصفهان توسط مرحوم حاج محمدعلی امین وقف شد و در اختیار تجار و بازرگانان آن مقطع زمانی قرار گرفت و در طول سال‌های گذشته شخصیت‌های بزرگی، نمایندگی بازرگانان اصفهان را برعهده داشتند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و تجارت استان اصفهان با اشاره به تاریخچه‌ای از فعالیت مسوولان اتاق بازرگانی در ادوار گذشته، ادامه داد: اتاق بازرگانی در صورتی پویا خواهد بود که فعالان اقتصادی حضور موثر داشته باشند.

سهل آبادی اضافه کرد: اتاق بازرگانی متعلق به تمام مردم است و اتاق فکر دولت، مجلس و قوه قضایی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ها تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و چند روز پس از آن فرصت برای دریافت نظرات و پیشنهادها از طرف فعالان اقتصادی وجود خواهد داشت و در نهایت اصلاحات انجام و برنامه تکمیل خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان تاکید کرد: در دوره جدید، بخش کشاورزی نیز به اتاق اضافه شده و سعی شده از توانمندی‌های کشاورزان فعال سطح استان استفاده شود.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان در دوره هفتم با حضور استاندار اصفهان تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :