کد خبر: ۳۹۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 12 March 2017

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مدیران باید مطالبات توسعه نیافتگی سیستان وبلوچستان را ازمسولان نظام پیگیری کنند خطاب به مسولان استان گفت:برنامه ششم توسعه رابه نفع استان خود عملیاتی کنید.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان علی محمد شاعری در جلسه شورای اداری باحضور مسولان و مدیران جنوب استان و جمعی از مدیران کل استان درفرمانداری چابهار با بیان اینکه استان سیستان وبلوچستان دارای ظرفیت های بالای اقتصادی،فرهنگی وگردشگری است اظهارداشت: باوجود این ظرفیت ها سیستان و بلوچستان محروم ترین استان کشوراست.

وی افزود: مدیران استانی باید علل اصلی توسعه نیافتگی استان را به صورت جدی پیگیری و از مسولان نظام مطالبه گری کنند.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به جنوب استان تاکیدکرد: در اولین جلسه کمیسیون درسال جدید مطالبات مردم باحضور مسولان استانی و کشوری پیگیری می شود.

وی اشاره ای هم به برنامه ششم توسعه کرد و گفت: این برنامه با ظرفیت بالایی بسته شده است و مدیران استان باید احکام برنامه های متناسب با رفع چالش های خود را دراین برنامه دنبال و ازمسوولان مطالبه گری کنند.

به گفته شاعری دربرنامه ششم توسعه 3درصد درآمدهای نفتی کشور به ارتقای شاخص های محرومیت با اولویت استان های نفت خیز و محروم اختصاص یافته که مدیران منطقه باید این مورد را به نفع توسعه استان عملیاتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار