با وجود گرمای کم سابقه این روز‌های تابستان، صبح امروز جمعه، فرماندار شهرستان نهاوند بهمراه جمعی از مسوولین ادارات با حضور در بخش زرین دشت و شهر برزول در قالب #میز_خدمت و پاسخگویی مستقیم به مشکلات آنان، مایه دلگرمی بیش از پیش مردم عزیز این بخش گردید.
کد خبر: ۶۳۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 28 July 2018

با وجود گرمای کم سابقه این روز‌های تابستان، فرماندار شهرستان نهاوند به همراه جمعی از مسوولین ادارات با حضور در بخش زرین دشت و شهر برزول در قالب #میز_خدمت و پاسخگویی مستقیم به مشکلات آنان، مایه دلگرمی بیش از پیش مردم عزیز این بخش گردید.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، ناصری در این خصوص گفت: با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک نظام مردم سالاری دینی و برخاسته از دل همین مردم است، همه مسوولین باید خدمت صادقانه و بی منّت به مردم را با کمال افتخار، در راس وظایف خود قرار دهند تا بلکه بتوانند گوشه‌ای از زحمات این مردم را که در همه مقاطع حساس پای این انقلاب بوده اند، جبران نمایند.

فرماندار نهاوند افزود: در نظام اداری بار‌ها شاهد معطل ماندن مردم هستیم؛ لذا تکریم ارباب رجوع و حضور چهره به چهره در بین مردم و حل مشکلات آنان می‌تواند جلوه‌ای از رسیدن به حقوق شهروندی را در جامعه نشان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار