زهرا کورانی مدیر مسئول پایگاه خبری نهاوند من در نشست «نقش مردم درانتخابات» در جمع اهالی شهرک حیدری گفت:ما انسان‌ها هر تصمیمی که بگیریم بازخوردش به خود ما برگرداننده خواهد شد و امسال سخترین انتخابات را خواهیم داشت چراکه بیشترین فشار‌ها را داریم تحمل می‌کنیم و برای رهایی از این فشار‌ها باید آگاهانه انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۰۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 17 December 2019
زهرا کورانی در جمع مردم شهرک حیدری نهاوند 

مدیر مسئول پایگاه خبری نهاوند من، گفت:ما انسان‌ها هر تصمیمی که بگیریم بازخوردش به خود ما برگرداننده خواهد شد و امسال سخترین انتخابات را خواهیم داشت چراکه بیشترین فشار‌ها را داریم تحمل می‌کنیم و برای رهایی از این فشار‌ها باید آگاهانه انتخاب کنیم.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، زهرا کورانی در نشست «نقش مردم درانتخابات» در جمع اهالی شهرک حیدری افزود: فضای انتخابات برای زنان و مردان برابر است و انتخابات جایی نیست که صحبت از زنانگی یا مردانگی شود و همه باید دوش به دوش هم برای آینده خود با همفکری و اتحاد تصمیم بگیریم.

وی یاد آور شد:  مشکلات اقتصادی و اجتماعی که امروزه گریبان گیر ما شده است به علت انتخاب‌های اشتباه ما در انتخابات قبلی بوده است وعدم تلاش نمایندگان ما، اجازه می‌دهد بیگانگان برای سنگ اندازی و درگیر کردن ما با مشکلات تلاش کنند.

مدیر مسئول پایگاه خبری نهاوند، همچنین به روایت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: اگر از پنجره فقر وارد شود ایمان از در خارج خواهد شد و این روایت به مسئولین می‌گوید مواظب ایمان مردم باشید.


کورانی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) اشاره کرد ویاد آور شد: امام خمینی (ره) رمز پیروزی انقلاب را وحدت می‌دانستند و تفرقه را مردود می‌دانستند، اما متاسفانه امروز تفرقه در بین مسئولین وجود دارد و تفرقه موجب خودخواهی‌ها و نادیده گرفتن مردم می‌شود.

وی با اشاره به نعمت‌های خداوندی در شهرستان نهاوند و شرایط بهره مندی به آن‌ها گفت: ما دراین شهرستان ۱۳ سرآب داریم که هرکدام به تنهایی می‌تواند موج گردشگران را راه اندازی کند و به تبع آن افزایش درآمد و راه حلی برای رفع مشکلات اقتصادی و راهی برای حفظ ایمان اهالی این شهرستان باشد.

کورانی افزود: این تنها یک راه برای حفظ کرامت انسانی و شان نهاوندیان است در حالی که پتانسیل‌های بسیاری در این شهرستان وجود دارد که با همایندی و وحدت می‌تواند نهاوند را متحول نماید.

وی در پایان تصریح کرد: اگر یک برنامه جهت بهره مندی از نیروی جوان و پویای این شهرستان وجود داشت جوانان این شهر بجای اینکه به سمت اعتیاد حرکت کنند به سمت پیشرفت حرکت می‌کردند، و این در حالی ست که بیشتر جوانان این شهر تحصیل کرده نیز هستند و بجای اینکه تحصیلات آنان موجب افتخار و شکل دهی حرکتی نو در این شهرستان شود، به نظر می‌رسد موجب شکل دهی احساس پشیمانی و سرخوردگی در جوانان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار