نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای هیچ کسی حسابی باز نکرده و جواب هرکسی را نیز به موقع خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 15 April 2024

تابناک خوزستان: آیت‌الله محسن حیدری اظهارکرد: تنبیه رژیم اشغالگر قدس را توسط سپاه پاسداران، آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این تنبیه برای رژیم صهیونیستی به صورتی باشد که دیگر چنین غلطی نکنند و عبرت گرفته و دیگر خیال تجاوز به کرامت و قداست خاک ایران اسلامی را نداشته باشد.

وی درباره دستاوردهای این تنبیه از سوی سپاه برای ملت ایران و مردم فلسطین و غزه نیز عنوان کرد: برای ملت ایران غرورآفرین است و نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده است به هیچ وجه حاضر نیست خاک، حیثیت و شرافت ملت ایران را زیر تجاوزات دشمن لگدمال ببیند. این مهم برای ملت فلسطین هم مایه سرور و خوشحالی است که یک کشور اسلامی به صورت مستقیم از خاک خود، رژیم اشغالگر را هدف قرار داده است و امیدوارم درسی برای دولت‌های اسلامی و عربی بوده و این شجاعت را داشته باشند که مقابل ددمنش‌های رژیم اشغالگر قدس بایستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درباره دستاوردهای این اقدام از نظر بُعد سیاسی نیز گفت: این اقدام سپاه در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی می‌تواند مبدا تحولات در آینده باشد و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی نیز حواس‌شان باشد که دیگر چنین غلط‌هایی نکرده و از رژیم اشغالگر قدس حمایت نکنند زیرا جمهوری اسلامی مصمم است هرکسی با رژیم صهیونیستی برای تعدی و تجاوز به جمهوری اسلامی مشارکت کند را تنبیه کرده و برای هیچ کسی حسابی باز نکرده و جواب هرکسی را نیز به موقع خواهد داد.

وی افزود: این اقدام سپاه برای کشورهای منطقه نیز مایه جسارت و جرات است و قطعا به سازش‌کاری مقابل رژیم صهیونیستی کمتر ادامه خواهند داد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار