ارومیه؛
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان از آغاز ارائه خدمات فرهنگي به كودكان و نوجوانان سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي در 6 شهر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 26 October 2016

به گزارش تابناک  آذربايجان‌غربي، جواد زاهدي با اعلام اين‌ خبر گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته كانون استان در شهرستان‌هاي اروميه خوي، مياندوآب، بوكان، مهاباد و پيرانشهر با يك كتابخانه سيار شهري، 3 كتابخانه پستي و 3 كتابخانه ثابت ارائه خدمات به كودكان و نوجوانان سكونت‌گاه‌هاي غيررسمي را از نيمه دوم مهر سال جاري رسما آغاز كرده است.
وي گفت: بر همين اساس در اروميه كتابخانه سيار شهري در مساجد اباعبدالله وكيل‌آباد، جامع حاجي پيرلو، نور طرزيلو، امام هادي كشتارگاه و قدس اسلام آباد به كودكان اين مناطق و كانون شماره 2 اين شهر به دانش‌اموزان مدرسه ليلا خدمات فرهنگي رايگان ارائه مي‌شود.
وي افزود كتابخانه‌هاي پستي كانون در شهرهاي مهاباد، بوكان و پيرانشهر و 2 كتابخانه ثابت ديگر در مياندوآب و خوي فعاليت‌هاي خود را به كودكان و نوجوانان مناطق حاشيه نشين و سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي ارائه مي‌كنند.
زاهدي در ادامه با اشاره به اين‌كه ارائه خدمات فرهنگي به كودكان  نوجوانان سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي بر اساس طرح تقسيم كار ملي براي كنترل و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي از طرف استانداري آذربايجان‌غربي توسط كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و چند سازمان فرهنگي ديگر اجرا مي‌شود گفت: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري در رابطه با اهميت و اولويت شناسايي و تدبير در خصوص آسب‌هاي اجتماعي متنوه و تاكيد بر كار مضاعف در حوزه رفع آسيب‌هاي اجتماعي ، ارائه خدمات فرهنگي به به كودكان و نوجوانان مناطق حاشيه‌اي و آسيب پذير از اولويت فعاليت‌هاي كانون استان است.
كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در حال حاضر با 23 مركز ثابت، 5 كتابخانه سيار روستايي، يك كتابخانه سيار شهري و 4كتابخانه پستي به كودكان و نوجوانان استان خدمات فرهنگي، هنري و ادبي ارائه مي‌كند.
انتهای پیام/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار