ارومیه؛
48 قصه‌گو در مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 31 October 2016


به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور 48 نفر از قصه‌گویان برتر در ارومیه برگزار می‌شود.

این جشنواره در 3 بخش مربيان كانونی، علاقه‌مندان به قصه‌گويی اعم از كاركنان ستادی كانون و بخش آزاد و بخش ويژه(قصه‌گويی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها نوجوانان و مربيان فراگير) با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در اين مرحله از جشنواره قصه‌گويان با سه موضوع «سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی»، «رضوی» و بخش آزاد به رقابت می‌پردازند.

انتخاب قصه متناسب با ارزش‌های اسلامی ـ ایرانی، برخورداری قصه از پيام مناسب با مخاطبين، ميزان انسجام و توالی حوادث قصه، نوآوری در شيوه اجرا، توانايی و مهارت قصه‌گو در دست‌يابی به اهداف مورد نظر و انتقال پيام، تدبير در جمع بندی و اتمام قصه در زمان مناسب، استفاده مناسب از صدا توسط فرد قصه‌گو و انعطاف‌پذيری چهره از جمله شاخص‌های هيأت داوران در معرفی نفرات برتر اين جشنواره است.

لازم به ذکر است؛ داوری مرحله استانی نوزدهمين جشنواره بين‌المللی قصه‌گويی را در آذربايجان‌غربی فريبا نيك‌بخت، ليلا فلاح و نسرين بدلی باراندوزی برعهده دارند.

این جشنواره روزهای 11 و 12 آبان‌‌ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و نفرات برتر نیز در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار